Verder wordt er de komende tijd (maand?) nog behoorlijk verspijkert aan mijn F-je. Even voor de geïnteresseerden de belangrijkste dingen op een rijtje:
Ik heb al:
-momo pookknop
-lederen armsteun
-Trophy splitter als geheeld meegespoten op bumper (met dank aan ErikB)
-Stereoconsole van een TF (donker grijs)
-Metalen rand voor pook + pook zak
Woensdag & Donderdag a.s. is mijn F terug bij de dealer voor:
-APK
-Distributie riem
-Grote beurt
-Monteren lowering knuckles
Donderag avond rij ik vervolgens naar Marten (http://www.mgfnl.nl)voor:
-lederen stoelen uit MGTF (5000miles gebruikt)
-TF deurpanelen met donker grijze afwerking
-donker grijze rand rond instrumenten.
Bij het plaatsen van de de deurpanelen doe ik meteen mijn deur voorzien van dynmat. (om net dat beetje extra geluideskwaliteit uit mijn installatie te halen)
Wat mij betreft is dan mijn F qua interieur en exterieur in grote lijnen klaar (een F is natuurlijk nooit echt af; de verlanglijst blijft groeien
Hopelijk is er volgend jaar nog wat ruimte om onder de motorkap het eea aan te passen (ErikB/Ghostrider style)



