BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
hmmm weer iets nieuws hoor
  • mgf en mgb
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON do jul 06, 2006 6:17 pm
    WoonplaatsCOLON middelharnis
    CONTACTCOLON

    hmmm weer iets nieuws hoor

    door mgf en mgb » ma feb 26, 2007 11:50 pm

    Heb ik weer, rij ik naar rotterdam het oog ziekenhuis heb slijpspetters in me oog gehad zeg nou niet dan moet je maar een bril op zetten die had ik op :roll: agjah onderweg nog even wezen tanken (dorpje veder) mg starten en jah niks hoor(accu leeg deze is net nieuw) toen ben ik naar me ''hobby'' schuur gereden en gouw een andere auto gepakt later op de dag met een half gaar oog gekeken en meten nu bleek dat de dynamo het gewoon dee:'( even bedrading doorgemeten nu zat er een breuk in de plus van de dunamo :evil: even een nieuwe kabel ertussen gelegd 25 qmm dik zat :roll: en ja hoor hij laad weer bij :D het is weer een probleem maar het is wel weer opgelost! gr remco
    een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di feb 27, 2007 12:18 am

    Wet van Murphy zeker. Knap dat je het zelf hebt opgelost. Al bij al viel het dus nog mee qua prijs m.a.w.
    Meestal is het echter de massa die voor problemen zorgt, maar t'is in ieder geval geen nieuwigheidje. Ik had het ook al voor, op m'n F. Die verdomde oogklemmetjes ook he...
    ik heb je verhaal echter wel 2X moeten lezen, eer ik wist waar het over ging. Waarschijnlijk de "." en de "," toets van je klavier naar de haaien ? :wink: :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mgf en mgb
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON do jul 06, 2006 6:17 pm
    WoonplaatsCOLON middelharnis
    CONTACTCOLON

    door mgf en mgb » di feb 27, 2007 11:23 pm

    Bruno schreefColonWet van Murphy zeker. Knap dat je het zelf hebt opgelost. Al bij al viel het dus nog mee qua prijs m.a.w.
    Meestal is het echter de massa die voor problemen zorgt, maar t'is in ieder geval geen nieuwigheidje. Ik had het ook al voor, op m'n F. Die verdomde oogklemmetjes ook he...
    ik heb je verhaal echter wel 2X moeten lezen, eer ik wist waar het over ging. Waarschijnlijk de "." en de "," toets van je klavier naar de haaien ? :wink: :lol:


    Haha nog meer kleine mankementen aan onze mg's dan vervang ik het alvast:P

    koppaking is al geweest
    Nu dit weer
    spiegel 3 hoek is al is verrot gegaan:P
    een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten