


Bruno schreefColonWet van Murphy zeker. Knap dat je het zelf hebt opgelost. Al bij al viel het dus nog mee qua prijs m.a.w.
Meestal is het echter de massa die voor problemen zorgt, maar t'is in ieder geval geen nieuwigheidje. Ik had het ook al voor, op m'n F. Die verdomde oogklemmetjes ook he...
ik heb je verhaal echter wel 2X moeten lezen, eer ik wist waar het over ging. Waarschijnlijk de "." en de "," toets van je klavier naar de haaien ?![]()
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.