Ik in italie aangekomen (16 uur / 1798 km.) en ook de voorklep als laadruimte gebruikt.

Je voelt hem al aankomen, die ging niet open. Dit kwam omdat de kabel door het gebruik van de afgelopen jaren uitgerekt was, en de bevestiging van de kabel naar het slot een of ander lullig ringetje is die eraf getrilt was tijdens de rit.

gelukkig zaten alleen maar de echt belangrijke spullen voorin
(haringen, brandstof, schoenen, gereedschap, beautycase vriendin)
Uiteindelijk wel opengekregen door het slot van de onderzijde met een geleende krik te bereiken en met geleend gereedschap open te slopen. Draadje weer terug en het werkte weer. Klinkt simpel maar duurde 4 uur.
Da's lachen als je 24 uur nauwelijks geslapen hebt.
Conclusie: Als jou hendel een beetje speling heeft en je wil geen shit, de draad spannen.