Sinds laatste tijd (maand of 3) vind ik mijn F veel koelvloeistof verbruiken...een aantal weken (maand of 2 / 3) geleden is de koelvloeistof ververst geweest en sindsdien is die veel gezakt en heb hem bij moeten vullen ( laatste keer tot ongeveer 1cm boven de middenrand gevuld en staat er nu alweer bijna cm eronder)...
Alleen ik zie geen witte plekken drijven in de vloeistof en de olie ziet er ook goed uit..
Kan het liggen aan de leidingen onder de auto of radiator?



