Ben namelijk zelf een wishlist aan het opmaken van mods.. en ik ben eens benieuwd naar de wishlist van jullie, dus indien jullie eentje hebben, of snel eentje willen maken.. is deze hier welkom
Ik ben er nog aan bezig dus zal die straks posten







mgeeke schreefColonAls ik zo het lijstje van Miche bekijk, is dit de richting van styling die hij http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3345p wil.


Bruno schreefColonInderdaad Miche, we hebben heel veel in stock van uw lijstje. Misschien moet je het IRL maar ens komen bekijken (zover woon je immers niet)
Wat mijn whislist betreft :
- Offsetdowel Dave Andrews plaatsen (in bestelling) waardoor ik hopelijk mijn gewenst vermogen krijg, dat ik reeds moest hebben. (175-180pk)
- Powerflex bushes zwart, plaatsen (in bestelling)
- andere schokdempers (Koni, Bilstein...) öhlins zullen wel niet te krijg zijn IMO
- Wielen laten poedercoaten in andere kleur
- Mintex remblokken onder m'n AP's, indien de OEM's versleten zijn.
- nieuwe matten![]()
en dat is alles, want de rest heb ik al![]()
dus ...
- een Lotus Elise naast de MGF in de garage en opnieuw beginnen.

Bruce schreefColonhttp://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3345

Sander schreefColon- Functionele luchtuitlaat in motorkap als Elise
Sander schreefColon- Torional stiffness upgrade TF (VHS)

Miche schreefColonZeg mij waar en wanneer (deze week? ik doe nachtwerk dus ik kan overdag & 's avonds) .. just give me a place and a date and i'll be there with a load of cash :p
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.