ALs ik nieuwe koelvloeistof derin gooi. wat kan ik dan het beste erin doen? en waar kan ik het bestellen of halen? gewoon bij de groothandel of moet dit ergens speciaal?
Ook de plaatsing van het knopje of buzzer. iemand een idee hoe je dat mooi kan plaatsen? of juist helemaaaal niet ziet. liefst alleen een buzzer ofzo. dat je weet wanneer het mis.. liefst geen lelijke knoppen in me interieur.. ik hoor het graag van jullie!!






