door Sander » wo jan 31, 2007 11:26 pm
Er komen 2 dikkere kabels uit de kabelboom van de F:
* De zwarte (GND)
* De Paarse (+12V, geel op je radio)
Dan is de Rode de geschakelde 12V (contact, Rode op je radio)
Groen is volgens mij de illumination (dashboard verlichting, oranje op je radio) maar dat moet je even meten of gewoon niet gebruiken.
Het kan zijn dat ik paars en rood verwissel. Als de rode de dikke kabel is dan is dat de +12V.
Het lijkt me overigens zinvol de radio in te laten bouwen door een "specialist" of een handige vriend indien je geen multimeter hebt of die niet weet te gebruiken.
Building >200BHP K-series