Foto's !!!
Ik heb de metalen ring voor het MK2 dashboard voorzien van echte RVS inbus boutjes. (Die ik eerst zelf extra gepolijst heb) Het resultaat is boven verwachting; PRECIES aansluitend bij de tankdop en de pookknop. Dat MG dat zelf nooit bedacht heeft. Plastic-inbus-dopjes; hoe verzinnen ze het....
De RVS inbus boutjes zijn trouwens wel super duur ! (relatief hè) Maar het resultaat is er dan ook naar.
Ik heb trouwens ook een afspraak bij de dealers staan. APK - grote beurt - distributie riem en lowering knuckles monteren. Heb ze een prijsje laten maken en het loopt richting de €1000,-

Ach ja, nu de Trophy lip er onder zit ("Bruno-style" wel te verstaan) issie dan ook aan de buitenkant helemaal af wat mij betreft; kan ik er meteen weer een jaar tegen. Dan volgt (Iig na de Kempenrit, week 2-3 September denk ik) een ICT installatie. Het wordt zwart leder (Nappa) met BRG logo's en BRG stiknaad; wat aansluit bij de dan hopelijk BRG type 2 middenconsole
Heb al wel foto's maar nog geen ambitie gehad ze verkleinen en emailen/uploaden.