Mijn koelvloeistofpeil is in enkele maanden wat gezakt. Bij de meeste zullen dan wel de alarmbellen gaan rinkelen. Bij mij overgens ook
Maar ik heb een vermoeden dat er een lek in de dop zat. Je zag dat er vloeistof/damp langs ontsnapt was.
Gisteren een nieuwe dop er opgezet en koelvloeistof op peil gebracht.
En nu hopen dat het niet weer gaat zakken.
Maar nu heb ik wat teveel in het reservoir gedaan. Ongeveer 1 cm. boven de middenrand. Kan dit kwaad? Moet ik er wat uithalen?
PS €4,50 voor een nieuwe dop bij de dealer viel reuze mee.





wat doe ik nu best ?

