Keek net op de site van MG-SP en lees het volgende:
Met spijt in ons hart melden wij de stopzetting van onze zaak
MG Styling & Performance
In onze korte geschiedenis hebben we graag voor U en Uw auto gewerkt, het zijn stuk voor stuk fijne opdrachten geweest. Het succes en de naambekendheid van MG-SP groeide dan ook snel. We kunnen er met trots fier op zijn en danken u als trouwe klant van harte voor het in ons gestelde vertrouwen.
Het succes en het daaraan gekoppelde werk in en naast de werkplaatsn werd echter te groot en te veel, zodat we gekozen hebben om omze commerciële activiteiten stop te zetten.
Met uw vragen kan u nog steeds terecht bij
www.mgf.be
Is dit al lang? keek toevallig ff op de site en ben enigszins verbaasd.
Anderzijds geloof ik graag dat er in het weekend veel tijd in steekt en jullie met de nieuwe "zakagenda's"





