MG-SP stopt
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

MG-SP stopt

door Remieme » di jan 23, 2007 6:25 pm

:shock: :shock: :shock:

Keek net op de site van MG-SP en lees het volgende:

Met spijt in ons hart melden wij de stopzetting van onze zaak

MG Styling & Performance

In onze korte geschiedenis hebben we graag voor U en Uw auto gewerkt, het zijn stuk voor stuk fijne opdrachten geweest. Het succes en de naambekendheid van MG-SP groeide dan ook snel. We kunnen er met trots fier op zijn en danken u als trouwe klant van harte voor het in ons gestelde vertrouwen.

Het succes en het daaraan gekoppelde werk in en naast de werkplaatsn werd echter te groot en te veel, zodat we gekozen hebben om omze commerciële activiteiten stop te zetten.

Met uw vragen kan u nog steeds terecht bij
    www.mgf.be

Is dit al lang? keek toevallig ff op de site en ben enigszins verbaasd.

Anderzijds geloof ik graag dat er in het weekend veel tijd in steekt en jullie met de nieuwe "zakagenda's" ;) wat quality-time willen doorbrengen.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jan 23, 2007 6:29 pm

Ik hoorde het in Houten inderdaad. Spijtig maar het zat er aan te komen. Ze blijven overigens wel gewoon het onderhoud doen en mod's plaatsen, maar dan voor een beperkte groep trouwe klanten. Dus geen import of voorraad van spullen, maar alleen af en toe nog wat onderhoud en plaatsen van modificaties e.d. Dat is in ieder geval wat ik van Bruno begreep.
    Laatst bijgewerkt door 2 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di jan 23, 2007 6:31 pm

waar kan ik me aanmelden? 8)

ik voel weer een lijstje aankomen.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » di jan 23, 2007 6:38 pm

:? Wat jammer. Wat betekent de stockverkoop?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 23, 2007 7:44 pm

Inderdaad, Zelf wil ik in beperkte mate, best het onderhoud verder zetten van de "vaste" klanten, en mods plaatsen. Maar nogmaals in beperkte mate. Reeds gemaakte afspraken gaan trouwens ook gewoon door.
    K&N en Powerflex zijn nog steeds bestelbaar, maar dat is alles, geen UK-import meer zeg maar. Verder wil ik het sleutelen in het week-end wat verminderen, maar niet stopzetten. T'moet gewoon leuk blijven, zonder druk of verplichtingen.
    Af en toe zal Erik ook nog wel eens helpen veronderstel ik, maar aangezien we ook ver van elkaar wonen tegenwoordig, is dit op regelmatige basis ook niet meer haalbaar. Hetzelfde geldt voor Sander IMO.

MG-SP stopt dus, maar wat mijzelf betreft, sleutelen kan ik niet laten. Ik wil gewoon af en toe nog eens tijd hebben om aan eigen projectjes te werken , en samen met Erik ons "circuit project" rijklaar krijgen.

Eén van de dagen wordt de resterende stock trouwnens aangeboden op dit forum aan solden prijzen ;-)
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jan 23, 2007 8:13 pm

Bruno schreefColon...
    Eén van de dagen wordt de resterende stock trouwnens aangeboden op dit forum aan solden prijzen ;-)

Hoe zit het met lowering pins, hebben jullie deze nog in stock? Misschien niet zo netjes om dat nu al te vragen, maar ik zag in Houten dat jullie nog een setje hadden liggen en aangezien m'n vader binnenkort graag lowering pins onder zijn F wil hebben..
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 23, 2007 8:41 pm

yep hebben we inderdaad nog. :wink: ze zijn gereserveerd bij deze, maar voor de rest van de stock openen we wel een nieuw topic een dezer.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

door Luc » di jan 23, 2007 9:17 pm

ik was net van plan om in 2007 de Darkside te betreden. :cry:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 23, 2007 9:22 pm

Ik hou u niet tegen (we hebben nog veel stock) en ik kan nog steeds alles monteren, dus bij deze neem ik u op uw woord he Luc.
    Ik weet dat je had gehoopt dat ik zou zeggen:" Te laat, gaat niet meer,....", niets is minder waar, ik begin er in uw geval gisteren aan :lol:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

• Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di jan 23, 2007 9:42 pm

:lol: :lol: :lol:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jan 23, 2007 10:23 pm

O en hoe word ik lid van de vaste klanten kring?

Nee, grapje.. je moet doen wat jullie goed oogt...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » di jan 23, 2007 10:54 pm

jammer, maar wel te begrijpen... zijn die trophy front splitters eigenlijk nog ooit aangekomen bij mg-sp? had er een in bestelling.. erik was er een tijdje terug mee bezig echter niks meer van vernomen..
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 23, 2007 11:09 pm

Bruce schreefColonO en hoe word ik lid van de vaste klanten kring?

Nee, grapje.. je moet doen wat jullie goed oogt...

Jij vaste klant ? Jij hebt hier zelfs bijna een bed staan. :lol:
    Met vaste klantenkring bedoel ik de mensen wiens auto we ooit onderhanden hebben genomen. De meesten hier weten "de Berg " wel te vinden he :wink: (dus bijna het volledige forum zeker) :wink: :lol:
    T'gaat er eigenlijk niet om "wie", t'gaat er gewoon om, dat ik niet meer elk week-end wil sleutelen, maar het dan ook niet weer wil missen. T'moet plezant blijven, zonder het een verplichting wordt. Vind ik een werkje niet leuk, zal ik dat ook zeggen. MG moet terug pure fun worden voor ons, een echte hobby, en geen job !
    Misschien kunnen er ook mensen bij Erik terecht, waarvoor Waasmunster dichter is dan Schriek, maar dat moet hij dan maar zelf afspreken met zij die dat zouden willen, indien hij dat wel ziet zitten.

PatrickT schreefColonjammer, maar wel te begrijpen... zijn die trophy front splitters eigenlijk nog ooit aangekomen bij mg-sp? had er een in bestelling.. erik was er een tijdje terug mee bezig echter niks meer van vernomen..

Wel ik weet niet hoever hij hiermee staat eigenlijk. :oops:
    Stuur hem eens ene PB. Als hij besteld is (maar bv. in back order) kan hij uiteraard nog worden gespoten en opgestuurd.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jan 24, 2007 11:51 am

'k Heb hier weinig aan toe te voegen.... de reden staat op de website vermeld. Dingen doen voor vrienden, doe je met plezier. Dingen doen uit commercieel oogpunt worden een verplichting en dat is niet leuk meer als er te veel zijn.

Wat de splitters betreft: probleem is niet meer de back-order maar de verzending. Die dingen zijn relatief groot en kwestbaar, wat de verzending duur maakt tov. de splitter. 'k Hoop ze in februari zelf uit de UK te kunnen meebrengen, zodat de dure verzendingskost wegvalt.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » wo jan 24, 2007 12:43 pm

ok bedankt erik.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins