door Bruce » vr jan 19, 2007 1:37 pm

Vandaag bij inspectie van mijn F bleek de bestuurders zijkant over de volle lengte vol met putjes te zitten.. kleine steentjes op de stoep zijn opgewaait en hebben allemaal putjes geslagen in de lak over de volledige zijkant..
Heb vandaag met de gemeente gebeld om ze aansprakelijk te stellen, maar die vroegen mij de schade eerst te melden aan mijn verzekering.. en dan zouden zij de schade overnemen.. ik ben niet all risk verzekerd.. maar heb het toch geprobeerd..
Verzekering nemen de volledige schade op zich ook al ben ik niet all risk verzekerd, en ik heb zelfs geen eigen risico.. erg netjes...
Volgende week moet ik langs om de schade te laten opnemen..
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping