BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Eindstyling uitlaten
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

Eindstyling uitlaten

door Remieme » wo jan 10, 2007 4:50 pm

Om de Daytona Groupbuy niet te vervuilen met off topic materiaal, hier op beloofde foto van mijn Phoenix met pistolgrip eindstyling :twisted:

Before: (std exhaust)
    Afbeelding

After: (Phoenix met Pistolgrip eindstyling)
    Afbeelding

klik voor geluid ;)
    Laatst bijgewerkt door 4 op Remieme, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jan 10, 2007 4:58 pm

Oe hij glanst helemaal onder de auto uit..

Eindstukjes zien er heel erg dik uit... raken ze de bumper niet?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo jan 10, 2007 5:05 pm

Nee, raken de bumper niet. Was ik in eerste instantie ook bang voor. Kan boven en onder een pink tussen.

Afbeelding

Niet zo goed te zien, maar als het zonnetje schijnt zal ik nog wat betere plaatjes schieten ;)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » wo jan 10, 2007 6:20 pm

Je moet er van houden. Ik hou er niet zo van, maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk. :)

Het geluid is erg mooi trouwens! :D
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jan 10, 2007 8:25 pm

Tja wat ik van het geluid vind is duidelijk, want de mijne maakt net hetzelfde kabaal. Daarvoor koos ik immers de Phoenix. De eindstukjes vind ik ook niet zo mooi, omdat het een uitlaat betreft , en de wanden van de finishers IMO te dik zijn voor een uitlaat. Daarenboven zijn ze veel te zwaar, maar als jij er tevreden mee bent, is het doel bereikt en als iedereen hetzelfde heeft is het ook niet leuk meer, dus, :thumbsup: Top hoor !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296

door Remieme » wo jan 10, 2007 10:36 pm

Heeft ook meegespeeld bij mijn keuze. Heb in Nederland nog niemand met de revolverstyling zien rijden. Zullen er vast wel zijn denk ik, maar nog niet tegen gekomen.

Nu de Phoenix wat meer voorkomt in het wild, is er toch nog wat variatie.
    Heb pas op het laatst besloten om de Magnex niet te nemen. Deze heeft een dubbele uitlaat. niet zo'n eindstuk wat in tweeën splitst. Echter vond ik de 63,5 mm eindstukjes te iel. Vond het ook niet mooi met de uitsparing onderin de bumper staan.

Het extra gewicht vind ik niet echt een probleem. het bling gehalte staat me wel aan en zoals Bruce al zei, ze vallen echt wel op onder een BRG.
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1