Let er wel op dat de nummerplaat van een F "als gegoten" past in de uitsparing. Icm een Nederlandse plaat zou dit systeem denk ik niet passen. Als het al past ziet het dan wel "om de uitsparing heen" ? Misschien worden dus paaltjes die uiterst rechts of links staan nog steeds gemist.
De vraag is dan ook of de unit beschikbaar is voor de Belgische afmetingen voor de nummerplaat....
Een mogelijke oplossing zou denk ik zijn sensoren netjes in de hoekjes van de bumper te kitten naast de uitlaaten en evt 2 naast de middenspijl (systeem met 4 sensoren).
Een andere oplossing (2 sensoren) is van een stukje blik oid beugeltjes te vouwen en de grote bevestigingsmoeren voor de bumper te gebruiken. uit mijn hoofd zitten die een eind naast de uitlaat. (voor deze optie heb je wellicht wel een busje WD40 nodig om die moeren los te krijgen
Op deze manieren kun je ze er ook weer tussenuit halen.