Weet er iemand juist WAT hij heeft gedaan,en of het mogelijk is om dit te "ondoen" ? Ik heb een aantal vrienden die wat van auto mechanica kennen en die kunnen dan wel eens een kijkje nemen als ze weten wat er juist aan veranderd is
Bedankt !

Miche schreefColonMijn vader heeft het vermogen van mijn MG naar beneden gehaald nadat ik er een accident mee heb gehad.

Miche schreefColon(...)Dit laat mij mischien wel overkomen als een snelheidsfreak met macho rijgedrag..

Miche schreefColonDat is het allesbehalveeens zien of jij zo gelukkig zal zijn moest jouw MG hetzelfde vermogen als de mijne bevatten!
Miche schreefColonOp de snelweg kan hij namelijk niet meer boven de 140km/u gaan (...) je kan namelijk bijna niet meer vanuit stilstand vertrekken met slippende banden (wat vroeger wel zeer makkelijk ging).

Bruce schreefColonJa, ik leef met je mee... heel vervelend..
Kijk je vader eens lief aan of maai het gras voor hem wie weet geeft hij het terug?

Bruno schreefColonEigenlijk is het ook weer niet heel slim van je vader, om het vermogen naar beneden te halen, als ik het achteraf even bedenk;
Een goede acceleratie is soms even belangrijk als een goede rem. Een te trage wagen, kan ook best gevaarlijk zijn. Er zijn verkeerssituaties genoeg, bijvoorbeeld : Op een drukke baan komen, en niet genoeg power hebben om met het verkeer mee te kunnen. Niet genoeg power hebben om veilig te kunnen inhalen, niet genoeg power hebben om veilig een autosnelweg op te komen, niet genoeg power hebben om op een kruispunt weg te rijden, terwijl er tegenliggers komen, etc...
Van zo'n wagen verwacht men dat hij vlot is, dus als je met zo'n wagen amper een Legier kan bijhouden, kan dit voor de medeweggebruiker soms verkeerd worden ingeschat, met alle gevolgen vandien.
Als je vader je niet hard wil zien rijden, moest hij in de eerste plaats al geen F voor je kopen, met een achterwiel aandrijving, die verassend kan reageren. Je ongeval heeft niks te maken met hard rijden, dus schat je vader dit volledig verkeerd in IMO.
Is er echt zo weinig vertrouwen van je vader naar jou toe ?
Bepraat je vader met deze opmerkingen, en misschien ziet hij zijn foute inschatting dan wel in.
Streker nog : Dit zou zelfs een omgekeerd effect kunnen hebben : Eens je wagen terug het gewone vermogen krijgt van je vader, is het een normale reaktie om direkt, het gas nog eens goed in te duwen, met wederom alle gevolgen vandien.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.