Vandaag een slechte dag voor mijn fje, ben tot de conclusie gekomen dat ik ook een lekke koppaking heb. hij is in een week een 1,5 cm water verbruikt. en ik heb ook de slush in mijn olie
ik ben net de 60.000 gepaseert. ik hoor dat dit vaker gebeurd bij de mgfjes? daar moet toch een oorzaak voor wezen?
ik laat wel me kop vlakken.
Mvg Remco


