Vanaf nu kan je je foto's sturen naar webmaster@mgf.be of naar Bruno@mobitronics.be , deze worden dan op de voorlopige "nieuwe" gallery
gepost, waarna ze kunnen bekeken worden door de hele internet gemeenschap.
Je hebt dus enkele leuke MG foto's of wil graag je MG op het internet "vereeuwigen", aarzel dan niet en mail je foto's.
Hou er wel rekening mee dat foto's ongeveer maximum 50kb groot mogen zijn, anders wordt de server overbelast en de gallery te traag.
p.s. : zij die op Sander's gallery staan, hebben hun plaatsje in de nieuwe gallery al opgeeist, zonder het te weten....check it out !
GALLERY LINK : http://public.fotki.com/MGF/






