na te ondekken dat me achterwielen heel veel speling hebben heb ik toch besloten om pu bushes te kopen. nu een vraag ben al begonnen met demonteren (heb ze nog niet binnen maar ja;) tog begonnen nu moet ik 5 (rear) nog losmaken maar hoe krijg ik in godsnaam de bout eruit? hoe zit die vast?
nog meer tips? ik ben onbekend met de pu bushes vandaar.
pers etc heb ik
Groetjes






