





Ik herinner mij ook nog dat bij sommige bushes (front wishbone bushes), de rubbers nog moesten geperst worden in de ringen, en dat was echt geen lachertje, zelfs niet met een massa gereedschap en veel siliconenspray.

Wat was je nou kwijt voor alle bushes?

ErikB schreefColonWat was je nou kwijt voor alle bushes?
mijn geduld.....


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.