Bredere banden vooraan zorgen er inderdaad voor dat je minder snel in onderstuur gaat, dat lijkt logisch, maar ik doelde op het feit dat hij misschien een verkeerd merk van banden had, of een verkeerde combinatie van merken. Misschien was dit niet echt duidelijk in mijn posting hierboven
Wanneer ik het over 215 vooraan had en dit niet echt goed vond, had ik het eerder over tramlining en een ongunstig weggedrag in het algemeen.
Ik heb vooraan ook 215/... gehad en achteraan 225/...
Nu rij ik met smallere banden en kan ik veel harder de bochten induiken.