BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
lekkage en trillen
  • mgf en mgb
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON do jul 06, 2006 6:17 pm
    WoonplaatsCOLON middelharnis
    CONTACTCOLON

    lekkage en trillen

    door mgf en mgb » zo dec 17, 2006 1:15 am

    De lekkage:

    Na lekkage heb ik de ruiten gesteld incl. de softtop nu stroomt hij nog steeds vol achter me duurpaneel de spiekers zijn soms drijfnat :cry:
    en het tapijt is vochtig wat zou dit kunnen wezen?

    en de mg trilt heel erg af en toe niet de ene keer erger en dan weer minder.
    vind dit heel vreemt wat zou dit kunnen zijn?

    bedankt voor de reactie's

    ohja ik weet dat er op het forum een filmpje was gepost over het vervangen van de distr. riem maar deze kan ik niet meer vinde
    een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo dec 17, 2006 10:40 pm

    Zitten de afwaterings gaatjes van je duur dicht ?

    Dat een deur van binnen nat word is dood normaal. Daarom zit er plastic over het metaal geplakt waar het paneel op komt en heeft de speaker een regenkapje van achteren. Als je speaker nat word en het water naar binnen komt lijkt het erop dat deze dingen missen of de gaatjes verstopt zitten waardoor er extreem veel water in komt te staan.

    Dat trillen valt niks zinnigs over te vertellen zonder meer info.
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten