Mijn MG heeft geen schakelaar voor de achteruitverwarming, nu wil ik een hardtop aanschaffen. Nu wordt verteld dat de kabel achter de bekleding ligt, ik zou allleen een schakelaar met relais moeten aanschaffen?
KLOPT DIT VERHAAL? graag jullie advies!



