




mgeeke schreefColonAls dit systeem emission purge valve control heet, heb ik gelezen dat dit ook gekoppeld is met een soort retour systeem naar de inlaat en als deze losgekoppeld word dit de catalysator schade toebrengt en zelfs het hele systeem. Is dit juist?


mgeeke schreefColonAls dit systeem emission purge valve control heet, heb ik gelezen dat dit ook gekoppeld is met een soort retour systeem naar de inlaat en als deze losgekoppeld word dit de catalysator schade toebrengt en zelfs het hele systeem. Is dit juist?

mgeeke schreefColonIk weet het ook niet zeker maar zou dit het systeem zijn?
...


Bruno schreefColoninderdaad, dat is hem niet, dit zijn tekeningen van het inlaatsysteem op een MKII of TF met mems 3 en van het evap systeem (noot : de zwarte plastic cilinder).

Bruno schreefColon...
Sterker nog, met een aftermarket uitlaat, heb je inderdaad die klep niet meer, en mag het vacuumdarmpje met tie-raps worden bij elkaar gebonden na de stekker gewoon te hebben losgekoppeld.

ErikB schreefColonBruno schreefColoninderdaad, dat is hem niet, dit zijn tekeningen van het inlaatsysteem op een MKII of TF met mems 3 en van het evap systeem (noot : de zwarte plastic cilinder).
![]()
Die charcoal canister (de zwarte plastic cilinder) zit op elke F, of het nu een Mk1 of Mk2 is.... Straks eens je mooi TF achterklepje open doen.
Pete schreefColonHet lijkt me niet nodig om de stekker los te koppelen als je eenmaal het slangetje afgebonden hebt.![]()
Als je de stekker laat zitten vervuilen de contacten niet en blijft het systeem gewoon werken voor het geval je nog eens terug wil naar een normale TF uitlaat....


Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.