BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
defect voorlicht
  • hawke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON ma okt 02, 2006 7:05 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    defect voorlicht

    door hawke » vr dec 08, 2006 10:28 pm

    Hey iedereen,

    ik zit met een vervelend probleemke.
    Mijn linker voorlicht heeft het plots begeven, waardoor enkel nog het zwakke standlicht schijnt, maar na de motorkap te hebben opengedaan ben ik tot de vaststelling moeten komen dat ik helemaal geen idee heb hoe ik dat lampke vervangen krijg.

    Ik heb vorige maand iets gelijkaardig met mijn achterlicht gehad, maar dat heb ik gemakkelijk weten te vervangen...

    Hoe dom het ook mogen klinken, zou iemand me kunnen vertellen hoe ik dat lampje vanvoor eruit krijg en aldus kan vervangen?

    Alle hulp zou zeer geapprecieerd worden ! :)
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr dec 08, 2006 10:34 pm

    Op de achterkant van je licht zitten twee zwarte doppen. Die draai je los en je kan aan de lampen. De lampen zelf zitten met een ijzeren klemveer in de houders vast. Die maak je langs twee kanten los, scharniert het naar de zijkant en je lamp kan eruit.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: defect voorlicht

    door lucas » vr dec 08, 2006 10:42 pm

    hawke schreefColonHey iedereen,

    Mijn linker voorlicht heeft het plots begeven, :)


    Je kan best ook het rechter voorlicht vervangen ...éénmaal je weet hoe het linker te vervangen :wink:
  • hawke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON ma okt 02, 2006 7:05 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Re: defect voorlicht

    door hawke » za dec 09, 2006 5:27 pm

    lucas schreefColon
    hawke schreefColonHey iedereen,

    Mijn linker voorlicht heeft het plots begeven, :)


    Je kan best ook het rechter voorlicht vervangen ...éénmaal je weet hoe het linker te vervangen :wink:


    lol dank je :)

    TIS gelukt ! Lampje bij de Auto 5 gehaald (14.95 euro) en hij brandt weer als nooit tevoren ! dank je voor de hulp ! :)
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » za dec 09, 2006 6:21 pm

    de fische kan er gewoon afgetrokken worden zonder probleem, de lamp zit in de houder geklemd met een metalen veer. Het is een rondgeplooid ijzerdraadje dat rond de lamp gaat. Je heeft ongeveer de vorm van een hoefijzer maar de uiteindes zijn omhoog geplooid. Die omhooggeplooide stukjes moet je gebruiken om het klemmetje uit zijn zitting te krijgen. Daarna kantel je het hoefijzertje en is de lamp los. Sorry maar het is moeilijk te beschrijven.
  • hawke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 5
    GeregistreerdCOLON ma okt 02, 2006 7:05 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door hawke » zo dec 10, 2006 3:04 pm

    MGF_TV schreefColonde fische kan er gewoon afgetrokken worden zonder probleem, de lamp zit in de houder geklemd met een metalen veer. Het is een rondgeplooid ijzerdraadje dat rond de lamp gaat. Je heeft ongeveer de vorm van een hoefijzer maar de uiteindes zijn omhoog geplooid. Die omhooggeplooide stukjes moet je gebruiken om het klemmetje uit zijn zitting te krijgen. Daarna kantel je het hoefijzertje en is de lamp los. Sorry maar het is moeilijk te beschrijven.



    Ge zijt nen engel !

    Kei hard bedankt :)
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten