BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
low water level
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

low water level

door Ivan » do dec 07, 2006 5:38 pm

Hoi,
    Daarnet op het werk in mijn f gestapt, contact aan, piep piep en het lampje van de lwl sensor kit ging branden. Uitgestapt en gekeken naar de koelvloeistof. Ongeveer 1cm onder het niveau. Wagen stond wel niet heel vlak. Koelvloeistof gaan kopen. Thuis gekeken en 1 cm boven niveau maar toen was de auto wel op temperatuur.
    Moet ik nu bijvullen of niet? ( best wachten tot de wagen is afgekoeld waarschijnlijk.)
    De auto lekt bij mijn weten nergens, maar waar is dan de koelvloeistof?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » do dec 07, 2006 6:14 pm

inderdaad beter eerst laten afkoelen alvorens bij te vullen, dan kun je het niveauverschil ook zien,

kijk eens op de binnenkant van je olievuldop, dalend waterniveau en geen zichtbare lekkage kan betekenen dat.....

Kun je de lekkage uberhaupt wel zien met al die regen.
    De auto kan ook aan de voorzijde lekken bij de radiateur.

Succes
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » vr dec 08, 2006 10:44 pm

En Yvan, alles OK met je koelsysteem ?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226

door Ivan » za dec 09, 2006 8:32 am

lucas schreefColonEn Yvan, alles OK met je koelsysteem ?

Het mijne werkt nog optimaal :wink: . Biij de f ook weer. Het koelvloeistofniveau was weer ok zonder bij te vullen. Ik weet het ook niet waar het tijdelijk naartoe was. Toen ik ging kijken (wanneer het kitje begon te piepen) was het niveau redelijk laag en thuis weer ok. We houden het in de gaten!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za dec 09, 2006 6:22 pm

Makker, hou het toch nog maar een tijdje goed in de gaten.. want het is wel een beetje raar.. toch?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226

door Ivan » za dec 09, 2006 8:04 pm

Bruce schreefColonMakker, hou het toch nog maar een tijdje goed in de gaten.. want het is wel een beetje raar.. toch?

Vertel mij wat! Maar wat doe je eraan? :?:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo dec 10, 2006 8:18 am

zoals je misschien nog wel weet had ik ook een probleem met me water.. dat bleek een gat in de radiator te zijn...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226

door Ivan » zo dec 10, 2006 9:32 am

Bruce schreefColonzoals je misschien nog wel weet had ik ook een probleem met me water.. dat bleek een gat in de radiator te zijn...

Heb jij ooit koelwater onder de wagen zien staan of ook achter het verloren water gezocht?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo dec 10, 2006 9:44 am

Het begon met dat mijn kitje ging piepen.. dus ik dacht meteen aan een HGF.. bijgevuld en toen liep het heeeeel langzaam leeg... uiteindelijk bleek het een gat in mijn radiator te zijn...
    Maar in het begin liep die dus zo langzaam leeg dat ik niets zag lekken..
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1