BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
airbag problemen
  • dracodesign
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON vr jul 14, 2006 10:34 am
    WoonplaatsCOLON brussel

    airbag problemen

    door dracodesign » wo dec 06, 2006 10:57 am

    ik had een stuurtje op mij mgf geplaatst, nu moet u naar de keuring en ik heb het origineel stuur er terug op gezet maar het lampje blijft branden, wie kan er mij helpen om dit lampje uit te doen

    groetjes
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo dec 06, 2006 11:00 am

    :idea: lampje uittrekken??
    Dit kan ook aan een ander onderdeel liggen zoals gordelspanner ed. Spuit eerst eens wat contact spray in die stekkers. Heb je de batterij losgekoppeld twee uur voordat je aan de montage begon?
  • dracodesign
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON vr jul 14, 2006 10:34 am
    WoonplaatsCOLON brussel

    door dracodesign » wo dec 06, 2006 11:02 am

    nee heb ik niet gedaan, dus ik moet dan gewoon even checken of de draden goed zitten en contact spray spuiten
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo dec 06, 2006 11:13 am

    Hm, er staat uitdrukkellijk in de manual om de batterij los te koppelen twee uur voor je aan het veiligheidssysteem begint te prutsen. Ik zou die gewoon een uurke of twee afkoppelen, ondertussen alle stekkerkes eens inspuiten en dan terug aankoppelen.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo dec 06, 2006 11:54 am

    volgens mij is dat spanningsloos maken 2 uur voor aanvang, om te voorkomen dat er restspanning achterblijft en de airbag mogelijk activeert tijdens het sleutelen.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do dec 07, 2006 1:24 am

    Je hebt een T4 nodig om een storing aan het SRS systeem te resetten. Dit geldt niet voor de gordelspanners wel voor airbags.
    Building >200BHP K-series
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » do dec 07, 2006 10:11 am

    voila, we weten weer iets bij. Maar krijg je een storing als je gewoon de airbag uittrekt en daarna terug insteekt?
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten