

Remieme schreefColondeur op slot doen met sleutel. Daarna accu loskoppelen.
Ga je op wintersport?

Remieme schreefColondeur op slot doen met sleutel. Daarna accu loskoppelen.

Remieme schreefColondeur op slot doen met sleutel. Daarna accu loskoppelen.
Ga je op wintersport?

Cédric schreefColonzou het niet lukken op deze manier: superlock activeren, koffer openen (open laten) voorklep openen, batterij afkoppelen en alles weer dicht doen? als er dan ingebroken wordt zijn de deursloten niet te ontgrendelen door aan het pinnetje te trekken denk ik.

Gauke schreefColonVolgens mij is het heel simpel, als de zon maar even schijnt dan doe je de kap open en ga lekker een stukje om en de accu is weer vol, zo doe ik het!!
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.