Allez, ´k heb wat geprobeerd.
Geen horizontale speling in het wiel. Stuurpen OK?
Een beetje verticale speling. Maar of dit overdreven speling is, dat kan ik niet beoordelen. Dus boven en onder ophangingsgewrichten mss versleten?
Bussen van de wishbone zien er een beetje versleten uit maar telkens maar aan één zijde. binnen- of buitenzijde.
Drop link rubbers zien er ook nog gezond uit.
Onderste rubber van de schokdemper is niet stuk.
Toen ik de auto weer op de grond zette, was het geluid weg.

´k weet het ook niet meer.