´k heb hem ooit compleet leeg gereden. Toen ik hem net had, helemaal nieuw was´ie incluis kapotte brandstofvlotter (? of hoe heet dat ding dat het niveau in de brandstoftank meet). De meter stond tussen 1/2 en 2/3 leeg bij 620km. Ik vond het nogal zuinig voor een "sportwagentje".
Ik weet dat de brandstoftank een speciale vorm (zadel) heeft, waardoor de benzine nogal eens blijft staan in de linker helft. Een ritje langsheen uitrit/oprit van de autostrade helpt dan weer de benzine over de letterlijke horde en is je tank weer uit het rood. Enfin, ik rij dus nu niet meer op de voorhistorische brandstofmeter in de *F*, maar gewoon op de kmteller. Ik doe er maximaal 550, dan durf ik niet meer verder.
Tja, als je rijdt met een *F* heb je altijd wel eens een ei in je broek. HGF, ruitenwissers, benzine, versnellingskabels, etc... What´s next. Hoogstwarschijnlijk een beetje off topic allemaal, maar ´t is dan ook maandagochtend
