









Coen schreefColonVan dat systeem wist ik al van. Maar is het geluid bij de F dan minder aangezien daar beide uitlaatpijpen het doen of is het zo dat de regelgeving is veranderd?
Coen schreefColonBij Porsche kun je namelijk je uitlaat via een knop op het dashboard instellen. Indien de knop op de uitgeschakelde stand staat geeft de uitlaat een "normaal" geluid. Wanneer je de knop inschakeld komt er echt een heel mooi en hard geluid uit de uitlaten.

Kasper schreefColonongetwijfeld te hard om road legal te zijn. dus eigenlijk hetzelfde maar dan met een fun knop op het dashboard, waarom met de TF dat niet doen?

Coen schreefColon. Bij Porsche kun je namelijk je uitlaat via een knop op het dashboard instellen. Indien de knop op de uitgeschakelde stand staat geeft de uitlaat een "normaal" geluid. Wanneer je de knop inschakeld komt er echt een heel mooi en hard geluid uit de uitlaten.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.