Handrem doet normaal geen remlichten oplichten dus dat probleem is opgelost.
Je weet toch dat je simultaan op de rem moet drukken en naar de lichten moet kijken hé, niet eerst drukken, uitstappen, achterom lopen en dan kijken.
Nee, hoogstwaarschijnlijk de remlichtschakelaar onderin bij het rempedaal. Die is op een of andere manier zelf instelbaar en blijft soms hangen na heel heftig remmen. Hoe je het precies moet oplossen weet ik niet meer maar het was vrij simpel. Een tip: doe het contact af als je aan het prutsen bent want als je een pedaal raakt met de open contacten maak je kortsluiting en mag je in de zekeringskast gaan klooien.