BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Remlichten werken niet?
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    Remlichten werken niet?

    door wans » wo okt 25, 2006 4:23 pm

    Deze morgen eens controle gedaan van alle belangrijke dingen (olie,water,banden...) en ik merkte op dat mijn remlichten het niet doen. Zowel de handrem als de voetrem geven niks aan, andere lichten doen het wel. De lampjes zijn niet stuk, weet iemand hier meer over?

    Thanks
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo okt 25, 2006 5:07 pm

    Handrem doet normaal geen remlichten oplichten dus dat probleem is opgelost.
    Je weet toch dat je simultaan op de rem moet drukken en naar de lichten moet kijken hé, niet eerst drukken, uitstappen, achterom lopen en dan kijken. :lol: :lol: :lol:
    Nee, hoogstwaarschijnlijk de remlichtschakelaar onderin bij het rempedaal. Die is op een of andere manier zelf instelbaar en blijft soms hangen na heel heftig remmen. Hoe je het precies moet oplossen weet ik niet meer maar het was vrij simpel. Een tip: doe het contact af als je aan het prutsen bent want als je een pedaal raakt met de open contacten maak je kortsluiting en mag je in de zekeringskast gaan klooien.
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    door wans » wo okt 25, 2006 5:19 pm

    Zal straks nog eens proberen, had dit eerder deze morgen ook al eens los gemaakt en enkele keren vlot heen en weer bewogen maar geen resultaat. Zou dit stuk kunnen zijn of kan het ook aan iets anders liggen?
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » wo okt 25, 2006 5:24 pm

    check toch maar eens de zekeringen dan
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » wo okt 25, 2006 6:03 pm

    Schakelaar eruit pakken, pen er met geweld uittrekken, rustig terugsteken, monteren en hij calibreerd met de eerst volgende rem actie.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » do okt 26, 2006 6:07 pm

    En? is het opgelost?
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    door wans » do okt 26, 2006 9:17 pm

    :( Nog niks gevonden wat mn remlichten aan het werken doet gaan... De zekeringen zijn goed, de lampjes niet stuk en het stekkertje heb ik al 2maal losgemaakt en bewogen maar ze doen het nog steeds niet waardoor ik het mij niet durf wagen om er mee te rijden.
    Morgen eens langs de garage...
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

    door zlaapkopz » do okt 26, 2006 11:23 pm

    zekeringen zijn goed, maar heb je ook spanning?

    heb je toevallig een mutli-meter / 12v spanningzoeker?
    ff kijken waar je spanning verliest...

    heb je geen spanningsverlies kun je het nog ff proberen met contactspray...
    en ff overal waar een stekkertje/overgang zit ff inspuiten ;)
    ** mijn oude Flame Red MGF **

    23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

    Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten