

Miche schreefColonMGF is dus mijn eerste auto.. wat is aangeraden om te doen?
Zijn er bepaalde dingen die ik moet controleren? Bepaalde producten die ik moet gebruiken om te kuisen? Af en toe de wagen eens simoniseren?
Momenteel rij ik er gewoon mee en was ik hem om de 2 weken maar er zullen zeker meer dingen zijn waar ik op moet lette?


Pete schreefColonRegelmatig simoniseren. Niet vergeten kort daarna te garfunkelen.
Pete schreefColonWat is, in Belgie en 's hemels naam, simoniseren?


Bruce schreefColonO en over het koelvloeistof gesproken, kijk eens naar MGF-z'n group buy..

Miche schreefColonsimoniseren

Luc schreefColonMiche schreefColonsimoniseren
vloms voor waxen ofte Meguiaren

zlaapkopz schreefColon@ Pete: sjek mijn onderschrift![]()
![]()


Bruce schreefColonmm Coen,
Ik heb 10.000 km geleden een nieuwe riem gehad, dus ik kan weer ff door.. maar een workshop vind ik altijd leuk..
Miche,
Ik begon iets meer dan een jaar geleden ook als auto leek.. en ik weet nu al redelijk wat van de onderdelen te zitten


Coen schreefColonBruce schreefColonmm Coen,
Ik heb 10.000 km geleden een nieuwe riem gehad, dus ik kan weer ff door.. maar een workshop vind ik altijd leuk..
Miche,
Ik begon iets meer dan een jaar geleden ook als auto leek.. en ik weet nu al redelijk wat van de onderdelen te zitten
Wie was het dan die een nieuwe distributieriem nodig had?
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.