aantal vraagjes..
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

    aantal vraagjes..

    door RrRrik » zo okt 15, 2006 3:49 pm

    hallo mensen op dit forum.

    k zou me even voorstellen:

    Ik ben Rik 21 en kom uit kampen.

    EN BEN SERIEUS OPZOEK naar een mgf.

    Ik ben al wezen rondkijken naar een twee 1.8i en een 1.8i vvc

    Nou was mijn vraag: Is de vvc motor veel kwetsbaarder dan de 1.8i

    En mijn vraag. is het verschil tussen 120PK en 145PK nou echt goed te merken.

    Alvast bedankt!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: aantal vraagjes..

    door Sander » zo okt 15, 2006 3:54 pm

    RrRrik schreefColonhallo mensen op dit forum.

    k zou me even voorstellen:

    Ik ben Rik 21 en kom uit kampen.


    Welkom !

    RrRrik schreefColonNou was mijn vraag: Is de vvc motor veel kwetsbaarder dan de 1.8i


    Eigenlijk gaat er nooit iets fout met het VVC mechanisme, tenzij het een trackday wagen betreft welke steeds 7000 toeren maakt.

    RrRrik schreefColonEn mijn vraag. is het verschil tussen 120PK en 145PK nou echt goed te merken.


    Zodra je over de 4500 toeren komt merk je het wel. Daaronder kun je zelfs net iets beter een MPi hebben. Hangt dus van je voorkeur af. Ik geloof niet dat er momenteel veel prijsverschil meer is. Ik heb een MPi en zou zeker voor een VVC kiezen moest ik nu een F kopen.
    Building >200BHP K-series
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

    door RrRrik » zo okt 15, 2006 4:01 pm

    Sander bedankt voor je snelle reactie.

    het prijsverschil zit rond de 1000 euro en het aanbod vvc is ook wat minder. Gister ben ik er naaar 1 wezen kijken in sneek. Je kon zien dat de auto voor een schade heeft gehad en de deur was niet in exact dezelfde kleur. De motor maakte een raar geluid! hij had het over een snaar van de dynamo en waterpomp maar ik dacht een lagertje te horen.

    97 80000 maar helemaal geen onderhouds boekjes. en je kon goed zien aan de lak (wasstraat krasjes) dat hij niet van een echte liefhebber geweest was. De kleur antraciet was wel erg mooi. Ik kijk rustig verder.

    nogmaals bedankt!.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo okt 15, 2006 4:04 pm

    Zorg dat je een F koopt waar je je 100% goed bij voelt. Dat is belangrijker dan wel/niet VVC enz. Ook kun je het beste de wagen na laten kijken bij een voor jou bekende garage alvorens het geld te overhandigen.
    Building >200BHP K-series
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

    door RrRrik » zo okt 15, 2006 4:08 pm

    Bedankt voor je tip. Het is natuurlijk een boel geld. Het lieft zou ik morgen nog een kopen maar het is beter om rustig te kijken!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo okt 15, 2006 4:11 pm

    Of wacht nog een maandje, hoe slechter het weer hoe beter de prijs :twisted:
    Building >200BHP K-series
  • Jaded
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 680
    GeregistreerdCOLON zo apr 16, 2006 11:44 pm
    WoonplaatsCOLON NOYB te NOYB

    door Jaded » zo okt 15, 2006 4:12 pm

    Voor € 11000 mag je de mijne hebben. :P

    Welkom op het forum.
    Kijk inderdaad rustig rond tussen de aanbiedingen.
    Tijd is een luxe die ik me op zo'n momenten niet kan/wil permiteren, aard van het bazeke.
    Hopelijk heb jij op dat vlak meer geluk. :)
    MG F mkII
    Cream/Walnut leather, wood & chrome pack
    +
    Brown & Gammons water level sensor kit
    280mm schijven ~ RVS nuts & bolts
    K&N 57i ~ 52mm TB ~ TF rear lights
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: aantal vraagjes..

    door Brooklands » zo okt 15, 2006 11:42 pm

    RrRrik schreefColonIk ben Rik 21 en kom uit kampen.


    Heej leuk, weer een nieuw forumlid erbij en op zoek naar een MGF. Neem er de tijd voor zou ik zo zeggen. Is Kampen de plaats in Overijssel? In forumtermen zijn we dan bijna buurmannen. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma okt 16, 2006 12:24 am

    In dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL :D
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma okt 16, 2006 12:26 am

    Coen schreefColonIn dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL :D


    In dat geval: beter een goede buur dan een verre vriend. :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma okt 16, 2006 7:14 am

    Rik,

    Allereerst welkom op het forum.. zoals enkele al hebben aangegeven is het een kwestie van geduld.. en zoeken tot je de juiste F hebt gevonden.. Ik heb er 1 1/2 jaar geleden ook een flinke tijd over gedaan en had het zelfs mijna opgegeven.. maar toen vond ik mijn (huidige) F en wist meteen dat dat hem was.

    Coen jij hebt toch nog een F in de verkoop staan.. vlak ik de buurt voor Rik?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

    door RrRrik » ma okt 16, 2006 10:10 am

    Wat een warm welkom. bedankt!

    Mijn bestedingslimiet ligt niet zo heel hoog. meer dan 8000 word moeilijk.
    Op marktplaats heb je een behoorlijk aanbod voor die prijs.

    Ik kijk met geduld verder!
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

    door zlaapkopz » ma okt 16, 2006 10:18 am

    Coen schreefColonIn dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL :D


    dan nog een buurman hier :D

    @ Rik: Welkom...

    en 8k is makkelijk haalbaar...
    heb die van mij net een paar weekjes terug en gekocht voor 6.250
    MGF 1.8MPI van 1997...
    Moeten nog wel wat hele kleine dingetjes aan gebeuren... maar daar mag ik met die prijs niet moeilijk over doen... want ziet er op zich nog super uit ;)
    ** mijn oude Flame Red MGF **

    23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

    Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

    door RrRrik » ma okt 16, 2006 10:59 am

    Dat moet ook zeker haalbaar zijn een 1.8i (liefst zwart) of een 1.8i vvc. (niet paars)

    Als er toevallig iemand is die mij kan helpen met een mgf hoor ik dat graag.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma okt 16, 2006 11:08 am

    Bruce schreefColonCoen jij hebt toch nog een F in de verkoop staan.. vlak ik de buurt voor Rik?


    Dat klopt, ik heb er 1 te koop alleen is het er wel een uit 2001 en die gaat niet voor 8000 weg. Ik heb 'm hier eigenlijk nog niet eens te koop staan terwijl de auto al even te koop staat. Ga ik nu dan maar doen.

    @Rik, zelf zou ik niet voor een '96er gaan, hier willen nog wel eens wat kinderziektes in zitten. Natuurlijk kan een vorige eigenaar dit allemaal hebben laten vervangen. Ik zou gaan voor een ' 98er.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten