Het elektrische gedeelte was nog in werking (lampjes-ramen...) dus mijn vermoeden was juist
de startmotor.
Ik deed een poging om deze te vinden achteraan maar kon er niet goed bij en heb dan maar besloten om de auto aan te duwen. Door zijn gewicht ging dit vrij gemakkelijk. Aangekomen in mn garage hebben ze het kabeltje naar de startmotor toe terug vastgeklemd en daar kwam mijn blijde glimlach tevoorschijn want na dit kleine probleem kon ik weer de baan op!
Heeft iemand dit ook al eens voor gehad?




