




Bruce schreefColon4 a 5 maanden stil staan?
Is het niet beter hem eens in de week.. twee weken te starten, beetje warm laten draaien.. stukje verplaatsen (voor de banden) en met hem praten.. ik vind het een beetje zielig..






Bruno schreefColon- Loodvrije benzine verzuurt. Je kan dit tegen gaan door een additief toe te voegen dat de verzuring tegen gaat. De bak echter vol tanken om de wagen weg te zetten lijkt me volslagen nutteloos.


Coen schreefColonIs dit niet meer een issue bij dieselmotoren? Ik heb het verhaal namelijk ook gehoord maar dat het bij boten vooral belangrijk was wanneer je over een dieselmotor beschikt.
ErikB schreefColonHet voordeel van de F weg te zetten met een volle trank ?
- In het voorjaar heb je dan een tank goedkope benzine, want ongetwijfeld is ie volgend jaar weer een stuk duurder![]()

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.