Het is een detail maar het staat wel gaaf is mijn mening.







Brooklands schreefColonDe eigenaar heeft een "blindering" aangebracht. Hoe weet ik (nog) niet precies. Tevens heeft hij het TF logo verplaatst naar het midden.

Sander schreefColonIk denk dat dit een sticker is die er overheen is geplakt.
Het TF logo staat op de MY2005 toch altijd in het midden ? (ik weet niet of dit een echte MY2005 is)

Striker schreefColonIs idd gewoon een sticker die je op Ebay kunt kopen. Ziet er erg leuk uit, alleen zal de APK-keurmeester er waarschijnlijk anders over denken.





Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.