BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
demonteren stuur??
  • rasta
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON di aug 15, 2006 9:16 pm
    WoonplaatsCOLON Eeklo

    demonteren stuur??

    door rasta » za sep 30, 2006 6:47 pm

    Hallo

    ik ga een ander stuurtje steken op mijn TF.

    maar ze hebben mij gezegt dat ik moet opletten met mijn airbag.

    weet er iemand hoe ik dat zo veilig mogelijk kan doen??

    of is dat werk voor een erkende mg dealer?

    mvg.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za sep 30, 2006 6:54 pm

    De accu los koppelen en 10 minuten wachten alvorens je begint.
    Building >200BHP K-series
  • zlaapkopz
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:40 am
    WoonplaatsCOLON Emmen (NL)
    CONTACTCOLON

    door zlaapkopz » za sep 30, 2006 7:08 pm

    Sander schreefColonDe accu los koppelen en 10 minuten wachten alvorens je begint.


    en dan nog HEEL goed oppassen dat je geen rare dingen doet...
    tis en blijft een tijdbommetje ;)
    ** mijn oude Flame Red MGF **

    23-10-2006: the 1ste Pete move
    Rood is sneller....

    Mods: Stuby Alu Antenna, White Blinkers, ... to be contiued
  • Herbie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 536
    GeregistreerdCOLON di aug 22, 2006 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Bremen (D)

    door Herbie » za sep 30, 2006 10:11 pm

    Dieter has a description on his site:
    http://www.mgfcar.de/srs_system/index.htm
    MGF 1.8i / 1998 MK1 / Nightfire Red
    Daytona - 52mm TB - TF Steering Rack - Compliance Washers - Clear Indicators - Assorted Bling
  • rasta
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON di aug 15, 2006 9:16 pm
    WoonplaatsCOLON Eeklo

    door rasta » zo okt 01, 2006 2:22 pm

    oke bedankt voor de reacties.

    Het is al gelukt.

    niets ontploft :lol: gelukkig

    mvg
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » zo okt 01, 2006 2:29 pm

    Foto's van het nieuwe stuur?


    Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • rasta
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON di aug 15, 2006 9:16 pm
    WoonplaatsCOLON Eeklo

    door rasta » zo okt 01, 2006 3:02 pm

    als er mij iemand ken helpen voor de foto's er op te zetten

    want ik ken der nie veel van.

    mvg
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo okt 01, 2006 3:16 pm

    Dat is niet zo moeilijk hoor, ik heb er wel eens een tutorial voor geschreven om de foto's hier op het forum te krijgen. www.imagehack.us is ook een makkelijke optie.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo okt 01, 2006 3:21 pm

    Het niet zo heel moeilijk. Ik zal het eens stap voor stap uitleggen.

    Registreren:

    1. Ga eerst naar: http://dennis.core-lan.nl/mgf/
    2. Klik rechtsboven op registreer
    3. Vul hier je gegevens in (let op, gebruikersnaam is hoofdletter gevoelig)

    Aanmelden en plaatsen van foto's:

    1. Ga eerst naar: http://dennis.core-lan.nl/mgf/
    2. klik rechtsbovenin op "Aanmelden"
    3. Voer hier je gebruikersnaam en wachtwoord in. Let op dat zelfs de gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is.
    4. Aangezien je niet de rechten hebt om een foto in je eigen album te plaatsen, plaats je eerst de foto in de hoofdmap. Een moderator zal je foto later verplaatsen naar je eigen map. In de hoofdmap (dus waar de mappen "The People", "Trips", "Events" enzovoorts staan) klik je rechtsbovenin op "nieuw album". Nu krijg je een scherm te zien waar je ziet staan: Hé! Voeg eens wat foto's toe!
    6. Als het goed is heb je nu rechtsbovenin een pulldown menu gekregen waarin staat "< beheer opties >". Klik hier op "foto's toevoegen"
    7. Nu krijg je een scherm tezien waarop een kleine uitleg staat hoe je de foto's moet toevoegen.
    8. Als je de foto's hebt toegevoegd klik je onderaanop "Nu versturen". De foto's zullen worden verzonden.

    Mocht het nu alsnog niet lukken, laat het even weten waar je op vast loopt. Eventueel wil ik de foto's er ook wel op zetten.
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten