(Bovenstaande foto's heb ik zelf gemaakt 2 weekjes terug toen de zon nog mooi scheen
Greetz Ivo!



ID schreefColonOk tnx! Ik dacht dat de platinum kleur alleen voor limited edition F'jes was. Naar mijn mening heb ik een 98'er standaard.
Greetz Ivo



Bruce schreefColonDe tint in de kleur is denk ik ook een beetje afhankelijk van het weer en de omgeving.. en misschien zelfs het poets middel?
Zo heb ik het idee dat mijn F nu veel meet een witte glans heeft..





MGF schreefColonJep, ik zal er eens een foto van maken.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.