


PatrickT schreefColonDoet weinig op een standaart uitlaat imo. Heb er een voor een leuke prijs kunnen kopen, vandaar dat ik hem onder me F heb. Maar om eerlijk te zijn is hij alleen maar lastig. Omdat ik hem nu weer moet omruilen voor de Cat i.v.m. de APK![]()
Op een aftermarkt exhaust kan hij wel wat winst opleveren (1 a 2pk) en zorgt hij voor wat meer volume. (geluid)



Remieme schreefColonof om je "dure" catalysator te sparen


ErikB schreefColonIk heb een cat-bypass om:
- het eens te proberen (die dingen zijn echt goedkoop)
- het een spaarzaam effect heeft op de cat![]()
- de warmte sneller wordt afgevoerd (een catalysator heeft een grote warmtecapaciteit).
- de motor toch wel een ander karakter heeft zonder de cat.
- het een aanrader is icm. de PTP kit (of een sportcat)


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.