Heb er nooit echt een ramp in gezien, maar het lijkt of hij steeds harder gaat trillen. NU is het zo erg dat ik hem gewoon hoor tikken. Tik Tik Tik Tik Tik.. op de maat van het trillen dus
Ga me er nu dus wel aan iriteren, als tijdenlijke oplossing zet ik de radio nu gewoon wat harder. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
Herkent iemand dit probleem? En hoe kan ik het verhelpen? Had al eens van Erik gehoord dat het iets zou kunnen zijn met de kabel?




