

mgf en mgb schreefColonik heb 'sochtends ook een beetje een benzine lucht in de auto.




Bruno schreefColonDat is het in 9 op de 10 gevallen de oorzaak van zulk een probleem, vooral typisch voor een MG. Ik dacht zelfs dat ik dat hier had gepost, maar om één of andere reden staat mijn posting er niet. Ik hoop dan ook dat je niet te lang hebt gezocht naar dat probleem.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.