Ik heb begrepen dat deze batterij niet is wat het zou moeten zijn, hoewel ze tot op heden functioneert, en misschien beter niet thuis hoort in mijn F.
Welke batterijen behoren tot "de betere" ?
Welke ampère dient een batterij te hebben ? Momenteel heb ik een batterij met 52 Ah ? Is een zwaardere beter of net niet ?
Wat met onderhoudsvrije batterijen ?
Bestaan er gelbatterijen voor auto's ?
Voor de winterperiode wordt de batterij van mijn F aangesloten op een druppellader beveiligd tegen overbelading ; is dit een goede werkwijze of kan dit de batterij desondanks toch beschadigen ?
Welke batterij merken verdienen de voorkeur ?
Dient een batterij best om de 5 jaar vervangen te worden (preventief) ?
Veel vragen, hopelijk veel reacties


