BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1
Eindelijk vakantie
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

Eindelijk vakantie

door Jean » za sep 16, 2006 5:40 pm

Het is er dit jaar nog niet van gekomen, dus vertrekken we woensdag voor 2 weken naar Italie en gaan daar rondtoeren met de 206 :roll: . Ondertussen zal mijn F-je gespoten worden en als alles goed gaat weer in orde zijn als ik terugkom. :D
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » za sep 16, 2006 7:29 pm

veel plezier! ik heb me vakantie al lang en breed achter de rug :cry:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo sep 17, 2006 3:19 pm

Veel plezier! Is een 206 een logische keuze naast een MGF? Bruce heeft er ook een ;)
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » zo sep 17, 2006 4:54 pm

natuurlijk, Franse en Engelse wagens zijn grote vrienden. ;)
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

door Gauke » zo sep 17, 2006 7:59 pm

Ook wij hebben een 206 naast de MG-F, of is het een MG-F naast een 206, en ook wij gaan met de 206 op vakantie, volgende week zaterdag gaan we naar Zwitserland, wel verplicht met de 206, we gaan met 3 personen en 3 hondjes, dus dat past niet in de MG.
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » ma sep 18, 2006 12:06 am

Het lijkt een populair merk onder MG rijders, Peugeot. Ik heb naast de TF een 406 break voor de familiale activiteiten.

Grts
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » ma sep 18, 2006 7:40 am

Het is niet mijn keus geweest. Ik rij dagelijks in mijn F en Angelique heeft bijna 4 jaar geleden via het werk een auto kunnen leasen. De 206 was toen een leuke auto, met een fris ontwerp en een leuke prijs.

De keus om er mee op vakantie te gaan, is als zuinige Nederlander, ook makkelijk. Als je 15.000 km per jaar prive (buiten woon-werk verkeer) mag rijden en je een all-in prijs betaald. Buiten dat gaat mijn F vandaag naar de spuiter.

We zijn ondertussen wel aan het kijken wat het hierna wordt. Het contract loopt tot januari. We weten nog niet zeker of we dit keer kopen of weer leasen. Voorlopig zijn we geinteresseerd in de nieuwe focus.

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » ma sep 18, 2006 8:19 am

Ongeacht het vervoer, wens ik je een fijne vakantie met veel mooi weer! 8)

Grts
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » ma sep 18, 2006 10:08 am

Bedankt, alhoewel het weer daar ook niet echt fantastisch is. Mist, nat en niet warm :? . Kan ik net zo goed hier blijven. :wink:

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma sep 25, 2006 7:15 am

Coen schreefColonVeel plezier! Is een 206 een logische keuze naast een MGF? Bruce heeft er ook een ;)

Ik ben net weer terug, maar ik had de 206 niet mee.. Maar de F ook niet, en die heb ik wel gemist.. de wegen waren boven verwachting goed... en mooie bochten de berngen in.... zou die erg leuk hebben gevonden,,

In de hoodstad Palma heb ik een Rode mk1 F gezien.... maar ging te snel voor details..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » ma sep 25, 2006 7:50 am

Bruce schreefColon...Ik ben net weer terug,

Welkom terug Bruce!
    MGTF 135 - Pearl black
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma sep 25, 2006 9:26 am

Inderdaad, welkom terug! :D
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma sep 25, 2006 9:46 am

dank u, dank u...

en meteen weer hard aan het werk
    :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1