Is dit normaal of moet ik mij ergens zorgen over gaan maken.





Jager schreefColonIk zou niet weten wat voor F ik heb. De foto's staan in de MGF Gallerij.


Jager schreefColonVandaag heb ik mij even lekker uitgeleefd op de snelweg. Wat mij opviel is dat de olietemperatuur (bij een toerental tussen de 5000 en 7000 toeren) oploopt tot boven de 150 graden. Om verder geen schade aan de motor krijgen ben ik wat rustiger gaan rijden. Bij een rustige rijden staat de temperatuur op 110-120 graden.
Is dit normaal of moet ik mij ergens zorgen over gaan maken.

Remieme schreefColonEen MKII geeft gemiddeld zo'n 20°C hoger aan dan een MKII.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.