Het valt me al een tijd op dat het linker raam veel zwaarder omhoog gaat dan het rechter raam. Bij het linker hoor je de motor veel meer en het raam gaat langzamer. Echter gisteren werd het een stap erger... het raam kwam tot stilstand! en ik moest het met de hand verder helpen.
Een aantal maanden terug heb ik eens een topic geplaatst over het voorval dat er moeren en ringetjes los in mijn deur lagen, waardoor de geleiding van het raam helemaal los zat. Ik heb dat naar beste weten allemaal weer terug gezet, maar dat kan nogsteeds harstikke fout zijn, natuurlijk.
Heeft iemand een overzicht hoe dat geleidingsmechanisme in elkaar zit? Het viel me ook op dat de linker geleiding veel minder vet heeft dan de rechter... moet ik daar lithium/calsium/plutonium of zonnebloem olie voor gebruiken?
Alvast bedankt,
Pete



