BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Welke klasse heeft het alarm?
  • Avatar gebruiker
    sjolmers
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 167
    GeregistreerdCOLON zo sep 10, 2006 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Groningen, Nederland
    CONTACTCOLON

    Welke klasse heeft het alarm?

    door sjolmers » di sep 12, 2006 1:58 pm

    Kan iemand mij vertellen wat de klasse van het alarm is wat standaard op een MGF zit.
    Men vroeg mij bij de verzekering om een SCM/TNO certificaat welke ik helaas niet kan overleggen. Weet iemand ook hoe ik hier aan kan komen.

    Ik heb gezocht op MG in Nederland, hierkomt een 0800 nummer naar voren dat niet werkte en nog een nummer in Vianen welke doorverbind naar Landrover die mij niet konden/wilden helpen.
    MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » di sep 12, 2006 2:10 pm

    bij mij verzekering vroegen ze ook om een klasse III alarm, de MGF beschikt over een Klasse II.

    Maar na het overhandigen van een certificaat van het alarm was het voldoende om hem toch allrisk te kunnen verzekeren.

    Dat certificaat kan je gewoon bij een (oud)MG-Rover dealer halen. Hoeven ze maar uit te printen. kost je niks.
    Laatst bijgewerkt door 3 op PatrickT, in totaal 0 keer bewerkt.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di sep 12, 2006 2:10 pm

    Het betreft een klasse II alarm. Er zit nl geen hellingshoekdetector op.

    Vermeldt dat je wel een volumetrisch alarm hebt. Krabben ze achter de oortjes en sluiten ze de verzekering af.

    Sommige maatschappijen doen moeilijk als het geen Klasse III alarm is.

    Tip. FBTO doet niet zo moeilijk en is prijstechnisch ook best interressant.

    btw. welkom op het forum. 8)
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

    door Gauke » di sep 12, 2006 7:15 pm

    ik heb alles geregeld via de telefoon bij FBTO, ze vroegen of er alarm in zat en na mijn bevestigend antwoord was het geen enkel probleem. Ben trouwens wel benieuwd of bij FBTO de prijzen ook naar beneden worden bijgesteld zaols er vermeld werd in de kranten van vandaag dat de verzekeraars de auto vezekeringen naar beneden gaan bijstellen.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten