



Coen schreefColonJe merkt het wel erg goed als je F laag ligt. Ik vind het een stuk fijner rijden.

Bruno schreefColonDat zou me sterk verbazen. Hoe lager je F, hoe slapper hij wordt, en dus ook hoe minder vlot dat je de bochten is kan, om maar te zwijgen van het ongemak van putten etc. in de baan.

Bruno schreefColonCoen schreefColonJe merkt het wel erg goed als je F laag ligt. Ik vind het een stuk fijner rijden.
Dat zou me sterk verbazen. Hoe lager je F, hoe slapper hij wordt, en dus ook hoe minder vlot dat je de bochten is kan, om maar te zwijgen van het ongemak van putten etc. in de baan.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.