Eerst onder het rolluik opengemaakt en eens gekeken (je weet maar nooit wat er buiten rond loopt). Niets te zien en toen maar eens naar buiten gegaan en daar gekeken. Niets te zien. Geen schade (buiten die ik al had, voor dat iemand ook vroeg op was
Een aantal keren de auto van binnen en buiten bekeken, maar niets te zien. Maar weer naar binnen gegaan en proberen te slapen. Gelukkig lukte dat na een half uur, maar ik heb er nog geen goed gevoel over.
Ik heb wel afgelopen weekend een ander volumetrisch alarm geplaatst. Dat er dan iets in de auto heeft gezeten?
Werkt het alarm ook als een dier (marter) op de motor kruipt? Ik denk zelf van niet angezien dat daar geen bewegingssensor zit.





