


Jupilerman schreefColonnog even afwachten op het oordeel van de garage hé. ´t kan ook een lek in de radiator zijn![]()
bij mijn pa is er eens een fameuze steen in gevlogen.



dan had je beter 16" velgen kunnen kopen Wink (en mij als enige op 15 duimers achter te laten)


Bruce schreefColonZal morgen met mijn Fje naar de dealer gaan...

Pete schreefColonBruce schreefColonZal morgen met mijn Fje naar de dealer gaan...
Gaan = rijden?
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.