


Kasper schreefColonDe vraag is dan natuurlijk wel: koop ik een voorband of achterband. Deze zijn namelijk niet even breed en niet even hoog. Heb je dus toch maar 50% van het probleem opgelost



Bruno schreefColonStatistisch gezien rij je makkelijker achteraan plat dan vooraan, of zoals Erik B het altijd uitlegt : Het voorste wiel werpt het nageltje op, en het achterste rijdt erin lek.
T'is echt waar, hoe dikwijls heb je al een voorwiel vervangen bij pech ?



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.