




Demor schreefColon'Perfecte afwerking' zegt hij op een gegeven moment, nou...........



Nou vind ik het niet de meest geslaagde TF160. Ik ben al geen grote fan van het zwart met beige interieur, plaats je dat dan in een rode TF met SportPack 3 (de antraciet ULW's) dan heb je naar mijn idee een afschuwelijke combo.

Coen schreefColonDe combinatie kleuren is inderdaad niet zo mooi. Rood staat ook een stuk beter op de F dan op de TF.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.